KESIAN IBU!... UITM Dakwa Nur Syuhada Sukarela Sehingga Di Bunuh??....

#Ibu mangsa Nor Azlina Dawari, 44, berkata, dia sedih dengan kenyataan #Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Pelajar UiTM > Prof Datuk Dr Abdullah Mohamad Said apabila mengatakan anaknya > Nur Syuhada Johari, 20, mengikut lelaki itu secara sukarela....

Baca Artikel Penuh Di SINI
>
>
>
>
>
Baca -  AKSI YOGA KETAT-KETAT FOUZIAH GOUS DENGAN SUAMI YANG....
Baca -  KANTOI!!! FAZURA DEDAH DALANG LAGAKAN DIRINYA DENGAN ZIZAN
Baca - TERSENTAP FOTO FATHIA DAN AIMAN
Baca - GEMPAR SHILA AMZAH KAHWIN SENYAP DI CHINA
Baca - STAFF GELAR SITI NURHALIZA SEBAGAI MIMPI NGERI
>
>
>
>
> “UiTM tidak sepatutnya membuat kenyataan sewenang-wenangnya yang menggambarkan > Nur Syuhada dengan sukarela mengikut #suspek dan bukannya diculik selain kejadian berlaku di luar kampus.

> “Siapa UiTM untuk kata anak saya secara sukarela mengikut lelaki itu? > Anak saya diugut dengan pisau sebelum dipaksa masuk ke dalam kereta, malah rakannya juga ada melihat kejadian sebelum memaklumkan kepada saya....

> “Sebagai ibu yang melahir dan membesarkan Nur Syuhada, > saya tahu anak saya cuba mempertahankan dirinya (dan)… > saya tidak mampu terima tragedi yang menimpanya. #Anda fikir saya mampu memaafkan suspek dan keluarganya?” katanya, semalam...

#Ibu mana yang tak sedih mengenang nasib anak yang diperlakukan sedemikian....

0 Response to "KESIAN IBU!... UITM Dakwa Nur Syuhada Sukarela Sehingga Di Bunuh??...."

Post a Comment