GEMPAR! SHIELA AMZAH DIIJABKABULKAN DENGAN LELAKI CHINA SETELAH PUTUS CINTA??

#Terkejut beruk kami beberapa keping gambar Shila Amzah berpakaian baju pengantin yang sangat cantik. #Ini menimbulkan spekulasi ramai peminatnya samada penyanyi kegemaran mereka ini sudah berkahwin secara senyap-senyap di China.

Lihat Gambar Dan Artikel Penuh Di SINI











#Mungkin ada yang terkejut sebaik membaca tajuk di atas. Mana tidaknya, OHBULAN! sendiri pun seakan tak percaya sebaik melihat foto Shila yang kelihatan cantik mengenakan gaun #pengantin pada malam tahun baru.

#Melihat kepada foto-foto yang dikongsikan, ramai tertanya-tanya tentang tujuan Shila bergaya seakan pengantin yang bersedia untuk diijabkabulkan. >Adakah penyanyi ini sudah menemui pengganti cinta hatinya di negara orang?

#Namun kalau anda nak tahu, Shila sebenarnya terlibat dengan persembahan di #OrientalTV New Year Eve Countdown Concert yang memerlukannya berpakaian sebegitu demi mengikut tema perkahwinan yang ditetapkan.

#Pada malam konsert tersebut, >Shila telah menyampaikan lagu A Moment Like This dan sebuah lagu lagi berjudul HaoJiubujian merupakan persembahan duetnya bersama James dari Chinese Idol.

#Menerusi video rakaman persembahan Shila, OHBULAN! percaya ramai peminat Shila yang berbangga dengan pencapaiannya hingga berjaya mencipta nama di China.

#Bagi yang belum berkesempatan melihat persembahan Shila tempoh hari, di bawah ini OHBULAN! sertakan video rakaman dan foto-foto perkongsian Shila. >#Semoga terhibur!







Sumber Asal - Ohbulan

0 Response to "GEMPAR! SHIELA AMZAH DIIJABKABULKAN DENGAN LELAKI CHINA SETELAH PUTUS CINTA??"

Post a Comment