TAHNIAH! Fazura & Taufik Batisah Bertunang......??

#Apakah benar? #Hahaha. #Tergelak-gelak kami apabila membaca screenshot perbualan individu yang dipercayai bernama #Sabrina ini. Dari apa yang ditulis, Fazura dikatakan telah dirisik oleh penyanyi dari Singapura, > Taufik Batisah baru-baru ini.

#Macam mana boleh tersebar berita ni? Sebab setahu kami Fazura pernah memberitahu umum yang dia dan Taufiq adalah kawan lama. > Tak ada pula kata mereka bercinta.
Lihat Dan Baca Artikel Penuh Di SINI










“This is a LIE” – #Fazura
#Bagaimanapun, #Fazura yang mengetahui hal ini terus menepis gosip tersebut dan menganggap apa yang cuba disampaikan oleh Sabrina adalah satu #penipuan.

#Malah, Taufik juga menyarankan Fazura supaya tak melayan khabar angin yang disifatkan mengarut itu. Bagus > Taufik ni, tak melatah langsung.
#Dalam perbualan yang lain pula, #Sabrina mengatakan dia merupakan jiran kepada Fazura dan mengaku sangat rapat dengan selebriti berkenaan. Eh, tadi Fazura kata sepupu, ni jiran pula. Mana satu ni?
#Persoalannya sekarang, siapa Sabrina dan apa motif Sabrina cuba menyebarkan berita palsu tersebut? > Haa dah macam cerita #Detektif Conan pula!

#Mungkin ada pihak yang sengaja mengambil kesempatan melihat kemesraan Fazura dan Taufik sewaktu mereka menjadi juri #Maharaja Lawak Mega 2014. > Lebih-lebih lagi apabila Fazura kerap berkongsi foto selfie dengan penyanyi handsome itu.

0 Response to "TAHNIAH! Fazura & Taufik Batisah Bertunang......??"

Post a Comment